جراحی پلک بالا

Wiki Article

همواره در هر مرحله از دوره نقاهت پس از عمل بلفاروپلاستی، در صورت بروز هرگونه سوال یا مشکل، با پزشک خود مشورت کنید.

کاندیداهای جراحی پلک افرادی هستند که به ظاهر سالمی اند و در ناحیه پلک دارای پوست اضافی، آویزان و پف و بافت چربی در اطراف چشم هستند. بیشتر بیماران به دلایل زیبایی به انجام جراحی بلفاروپلاستی علاقه مند هستند، اما برخی شرایط باعث افتادگی پلک فوقانی می شود و بینایی طبیعی را مختل می کند.

اما در صورتی که پزشک جراح تجربه و مهارت کافی نداشته باشد، احتمال ایجاد برخی عوارض از جمله اسکار ناشی از عمل وجود دارد. مسلما جای زخم حاصل از جراحی می تواند در ظاهر افراد تاثیر منفی داشته باشد.

سپس پوست اضافی و چربی‌های غیرضروری بریده شده و عضلات ضعیف تقویت می‌شوند. بلفاروپلاستی به صورت سرپایی انجام می‌شود و نیازی به بستری در بیمارستان نیست. در بخش زیر، تعدادی از نمونه‌هایی از بلفاروپلاستی را که توسط دکتر رضا عرفانیان انجام شده را می‌بینید.

بلفاروپلاستی با از بین بردن این توده های چربی می‌تواند ظاهر پف‌ها را بهبود ببخشد.

در دوره نقاهت بعد از عمل بلفاروپلاستی، پس از مدتی مشخص، ممکن است بتوانید به فعالیت های روزمره خود بازگردید.

دوره نقاهت جراحی بلفاروپلاستی بسته به روند جراحی، شرایط بیمار و نتایج حاصل متفاوت می باشد.

این امر بسته به ویژگی‌های فردی و نیازهای شما متغیر خواهد بود. از طرفی، بلفاروپلاستی به عنوان یک روش جراحی زیبایی‌پردازی یا درمانی ممکن است در سنین مختلفی انجام شود.

این مساله تاثیر بسزایی بر نتیجه حاصل از جراحی دارد. همچنین، عوارض ناشی از عمل به حداقل خواهد رسید.

برای پیدا کردن یک پزشک ماهر و متبحر می‌توانید در مطب پزشک بنشینید و از او مشاوره دریافت کنید. با مشاهده بیماران می‌توانید نتیجه جراحی را مورد بررسی قرار دهید.

نتایج بلفاروپلاستی معمولا دائمی هستند. این جراحی برای بهبود افتادگی پوست پلک‌ها و از بین بردن چروک‌های زیر چشم انجام می‌شود و نتیجه‌ای که به دست می‌آید، برای مدت طولانی باقی می‌ماند.

بلفاروپلاستی پلک بالا و پایین در حدود شصت الی نود دقیقه انجام می‌شود و نیازی به بلفاروپلاستی در تهران بستری شدن ندارد.

رعایت این مراقبت ها به موفقیت جراحی، پیشگیری از خونریزی شدید در هنگام عمل و پس از آن و همچنین، عوارض جانبی کمتر بلفاروپلاستی کمک می کند. برخی از مهم ترین مراقبت ها عبارت اند از:

بلفاروپلاستی یکی از محبوب‌ترین جراحی‌های زیبایی در دنیاست که به منظور اصلاح پلک های بالا و پایین صورت انجام می شود. هزینه بلفاروپلاستی در تهران با توجه به عوامل فراوانی که در آن تاثیرگذار هستند، متغیر است. چندین عامل از جمله تخصص و تجربه جراح، موقعیت کلینیک یا مرکز جراحی و سطح پیشرفت تجهیزات پزشکی در تعیین هزینه بلفاروپلاستی در تهران نقش دارند.

Report this wiki page