کلینیک کاشت ابرو

Wiki Article

برای برداشت در ابتدا نیاز است موضع به صورت کامل استریل شود. سپس موهای بانک مو که همان ناحیه پشت سر است، کمی کوتاه خواهند شد. این کار به دلیل سهولت در روند برداشت است. برای برداشت فولیکول‌ها به دستگاه‌هایی تحت عنوان میکرو موتور اتوماتیک نیاز است.

افراد مختلفی کاندید کاشت ابرو پرتراکم و طبیعی هستند. به‌طورکلی افرادی که موهای ابروی خود را از دست داده‌اند و به دنبال تراکم بالایی هستند، می‌توانند نسبت به کاشت طبیعی ابروها اقدام کنند.

 همچنین از نظر زمانی چرخه رشد موی ابرو با موی طبیعی کاملاً فرق دارد.

در برخی افراد شاهد نازک شدن موی ابرو و یا ریزش ابرو هستیم، که می تواند به دلایل زیر باشد:

مسائلی مانند هزینه بالا، دوران نقاهت نسبتا طولانی و ریسک رشد نکردن مو از مواردی است که باعث می شود بعضی افراد روش میکروبلیدینگ را انتخاب کنند.

این روش نیز برای افرادی مناسب است که از تراکم ابروی خود راضی نیستند و خواهان ابروهای پهن و کلفت در صورت می باشند.

برخی افراد برای ایجاد تغییر در ظاهر ابروهای خود تاتو انجام داده‌اند و حالا از نتیجه کار راضی نبوده‌اند. سؤالی که مطرح می‌شود این است آیا امکان کاشت ابرو پرتراکم روی تاتو وجود دارد یا خیر. به‌طورکلی هیچ مانعی بدین منظور ندارد. بعد از کاشت، امکان ریزش وجود دارد؛ به همین دلیل افرادی که تاتو یا هاشور انجام هزینه کاشت ابرو داده‌اند، از ظاهر خود رضایت بیشتری خواهند داشت.

به‌طورکلی یک سری عوامل در کنار هم قرار می‌گیرند و باعث خواهند شد فرد یک تجربه موفق یا ناموفق داشته باشد. این عوامل گزینه‌های زیر را شامل می‌شوند:

در یک نگاه کلی این مزایا گزینه‌های زیر را به خود اختصاص داده‌اند:

 افرادی که به دلیل بیماری طاسی ابروهای خود را از دست داده‌اند.

برای اینکه کاشت ابرو شما درصد موفقیت بیشتری داشته باشد، نیاز است یک سری آمادگی‌ها را کسب کنید. برخی از نکات با سلامت افراد سر و کار دارند؛ به همین دلیل نباید بدون تفاوت از آن‌ها گذر کرد.

برای کاشت ابرو با موهای طبیعی نیاز است ابروها از ویژگی‌های مختلفی برخوردار باشند که هرکدام اهمیت بالایی دارند. این ویژگی‌ها را می‌توانید در لیست زیر مشاهده کنید:

افرادی که در اثر موم گذاری، لایه برداری شیمیایی یا پیری ابرو هایشان به شدت باریک و نازک شده است

از آنجایی که قسمت اعظم این جمعیت را خانم‌ها تشکیل می‌دهند، طبیعی است که نخواهند جای اسکار ناشی از استخراج نواری فولیکول مو بر روی سرشان باقی بماند.

Report this wiki page