کلینیک کاشت ریش

Wiki Article

تیم پزشکی متخصص در این مجموعه به عنوان بهترین کلینیک کاشت ریش در تهران، طولانی ترین دوره های آموزشی را پشت سر گذاشته اند و همه پروتکل های استاندارد پزشکی نیز در این لاین دنبال می شود.

شاهین نوعی داشتن ریش برای آقایان بسیار پر اهمیت است چراکه چهره آن ها را زیباتر می کند. در صورت برخی آقایان رشد مو وجود ندارد یا به طور مادرزاد از داشتن ریش عاجز هستند.

کلینیک مدرن به واسطه تجهیزات کاملاً به روز و روش های نوین زیبایی توانسته در لیست بهترین کلینیک کاشت ریش در تهران قرار بگیرد. در این مجموعه از تیم پزشکی کاملاً جوان استفاده می شود به طوری که روش های درمانی خلاقانه و علمی بوده و از مدرن ترین سیستم های زیبایی روز دنیا استفاده می شود.

بیشترین امتیاز در رضایت مشتری از موثرترین و ایمن ترین روش های درمان به شمار می آید و رتبه بندی و رضایت مشتری نیز به صورت دوره ای و اصولی است.

❔ چه افرادی کاندید کاشت ریش و سبیل هستند؟  کاشت ریش و سبیل را افرادی باید انجام دهند که به کلی بعد از سن رشد مو، همچنان ین نواحی رشد مویی نداشته اند و یا دچار طاسی و کم پشتی هستند و یا به مرور دچار طاسی شده اند.

بهتر است قبل از هر چیز با مزایا و معایب کاشت ریش نیز کامل آشنا شوید.

افرادی که بعلت سانحه ای، در ناحیه ریش و سبیل دچار آسیب دیدگی شدند.

یکی از محبوب ترین روش‌های کاشت طبیعی ریش، روش میکروگرافت است. 

دوران نقاهت کاشت ریش و سبیل بسته به روش انجام آن متفاوت است.

کاشت ریش وقتی انجام می گیرد که هورمون های بدنمان قادر به رشد دادن ریش نباشند. برخی از مردان جریان خون نادرست یا ریش کم تراکم در ناحیه گونه ها دارند. جریان خون اگر در این منطقه کم باشد، مواد مغذی و هورمون های کمتری نیز در آنجا وجود خواهد داشت که همگی باعث عدم رشد یا رشد ضعیف ریش می شوند.

از مصرف دخانیات یک ماه قبل و یک ماه بعد از عمل کاشت ریش به طور جدی خودداری کنید.

یکی از مواردی که باعث جذابیت آقایان می شود، داشتن ریش و سبیل است که باعث افزایش اعتماد به نفس در آنان نیز خواهد شد، اما در بعضی مواقع رشد ریش و سبیل در مردان به کندی رخ می دهد. این پیامد می تواند براساس برخی عوامل محیطی و ژنتیکی باشد که آنان را از داشتن ریش و سبیل بی بهره می کند آیا کاشت ریش امکان دارد؟ بله باید بگوییم به همین دلیل این عارضه و عدم رشد مناسب ریش، باعث هدایت بسیاری از افراد به سوی کلینیک های زیبایی و دکتر پوست جهت کاشت می شود.

کاشت ریش و سبیل یکی از بهترین روش‌های حل مشکل طاسی موی کاشت ریش صورت است. با انجام این عمل می‌توان جذابیت و زیبایی صورت را بیش از پیش کرد.

از این رو افرادی که بنا به این دلایل دچار ریزش یا کچل شدن ناحیه ریش خود شده اند می توانند گزینه خوبی برای کاشت ریش به حساب آیند.

Report this wiki page